BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 15, 2011

redha

hmm,
less than 4 days?
oh ha'a. lebih kurang macam tu lah..
kurang daripada 4 hari lagi, dia akan pergi ;(
memang sedih sebenarnya..

orang tu mungkin tak kisah.. tapi aku ni kisah sebenarnya..
cehh haha :) takpe la. biar dia tak tahu hati aku ni..
betapa kecewanya aku huhu.
boleh pulak pagi tadi, aku tahu dia online. tapi dia tak reply pn mesej aku.
dah lah tinggal lagi kurang daripada 4 hari untuk aku chat/message dgn dia.

nak buat macam mana ek? biar jelahh..
dia kan ramai lagi kawan. aku ni tak perlu dalam hidup dia..
memang hakikat kehidupan pun..
kadang2 kita rasa dia penting sangat buat kita, padahal dia tak buat kita macam tak ada je.
sepatutnya on la, atau paling tidak pun balas la mesej.

bukannya lama 4 hari tuh. pejam celik pejam celik, dah habis dah 4 hari..
then aku dah takde teman untuk chat/messages.
hmm? redha je lahh. just let you go, maybe it's the best way :)

moral ; hargai sahabat anda. anda mungkin sedih bila kehilangannya buat selama2nya? mungkin itu yang akan terjadi kot? who knows..

No comments: