BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 5, 2011

cutiku ;)


duit raya. haha tahun ni tak banyak pun duit raya. lebih kurang macam ni je lahh.
bukan tu yang aku nak cerita pun sebenarnya.
haha , tadi.. aku dapat duit raya dari kawan aku.
terima kasih lah ya ! lama tak dapat duit raya dr kawan2.
btw utk awak yg bagi saya duit ni, jaga diri kat asrama tuh. Lol.
ehh lupa ! thx la pagi tadi dan sorry sangat. bukan taknak angkat.
sorry ya smpai 15 kali awak call :P
tapi.. emm, pukul 4 bangun jugak akhirnya. alhamdulillah
sorry sgt !!!

cuti macam mana?
mesti ada yang kata cuti ni tak macam biasa. kena belajar.
ceh.takpayah nak munafik sangat lahh weh! aku tau korang semua seronok berhari raya.
mana tak seronok. dapat duit..
belajar tu sampingan je kan? eleh , tak payah nak menipu sangat lahh.
kalau dah belajar bersungguh2 dalam kelas, tinggal nak revise je.
bukan nak baca balik semua. apa lahh !
btw , bagi mereka yang dah belajar bersungguh2 cuti2 ni, tahniah lah ya !
utk yang tak belajar tu, takpe.. jangan risau. aku pun belajar sikit2 je..

biar kita gembira hari raya, hari kemenangan umat Islam..
jangan lupa ya berpuasa selama 6 hari selepas sebulan penuh berpuasa di bulan ramadhan
pahalanya seperti kamu berpuasa selama setahun.
banyak tuh!
untuk ibadah korang yang dah buat waktu ramadhan tu, jangan nak tinggal macam tu je.
sambung la !
hari ni dah 7 syawal. patutnya kalau ikut ramadhan.. korang dah juz 7 baca quran..
dah berapa ? tepuk dada tanya iman..
kalau ramadhan tak dapat bentuk diri korang, taktau la apa yang dapat bentuk...

apa2 pun, All The Best untuk calon SPM yang akan bermula trial esok terutama sahabat2 aku kat negeri Johor.
untuk awak, All The Best ! takde yang mustahil dalam dunia. Lol..
untuk kau , korang, jangan lupa untuk study !
untuk aku... jom muhasabah, jangan nak update blog sangat. hahaha.

okayy esok paper BM. doakan kami.
ya Allah , usaha kami sia2 tanpa keredhaan dariMu ya Allah.
moga dengan usaha kami, Kau berkati kami ameen !

No comments: