BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, September 7, 2011

semalam

hari ni dah habis 2 subjek..
9 lagi menanti.
lamanya exam ;( sebulan tuhh.
tinggal 2 bulan utk spm.
sebulan ni trial. sebulan next belajar. sebulan next lg terus spm.
all the best.

semalam aku dapat guna komputer kejap.
so guna la sehabis2nya.
tambahan pulak dapat chat ngan kawan aku.
dah lama sangat tak bukak ym.
semalam tu bukak pun sebab dia ajak.
so layan laa.
layan punya layan dah pukul 3 pagi..
lepas tu tidur pun sebab aku yg penat.

nak tunggu dia off, mmg agak mustahil la.
apa jenis mata pun entah laa. hebat. haha, admire ni..
tapi dia mmg bagus la. pandai english.
so aku pun sikit2 belajar english dengan dia.
guna2 idiom yang aku cuba2 cari kat internet.
berbual dengan dia dalam bahasa inggeris.
seronok jugak lahh !

tapi tak seronok sangat lah kan..
sebab macam sedih la..
tgk wall dia.....
hmm, comment org lain dia reply..
comment aku? no hard feeling la , Anas.
huhu..

sekadar coretan hati ; Anas

No comments: