BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 19, 2011

facebook kini

bismillah.

hmm.
makin lama fb ni makin berubah..
makin lama makin tak best pulak fb nihh.
nak private wall pun dah xboleh ;(
macam bosan aa gitu. nak private pun private status je.
dah tak macam dlu dahh. tak best betul.

aku baru je nak private aku punya wall dari seseorang..
sebab apa? entahh lah.
antara aku dengan dia. macam tak ada apa2 fungsi..
aku ada facebook dia, dia ada facebook aku.
tapi aku tak boleh buat apa2 dekat fb dia,
dia pun takkan buat apa2 kt fb aku..
so macam takde guna la aku open wall aku..
lebih baik private.

bila aku fikir2 balik , rasa macam lebih baik aku delete je..
still boleh mesej jugak kalau ada apa2 nak ckp..
lol, "kalau ada apa2" haha..
tapi nak delete tu, tak sampai hati la kan..
kesian pulak.. tapi takpe la, tgk je lah nanti :)


aku tak faham betul lah =="
why do I need to be differentiated from others ?
why why why ??
kenapa aku jugak yang perlu dibeza-beza dengan org lain?
sedangkan aku ni....
apa salah aku ek? kalau aku salah takpe, cakap je.
biar aku je yang melangkah kaki meninggalkan kau.
jangan buat aku macam ni bro !

No comments: