BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 22, 2011

ujian dan bala

salam.
dgr tajuk je macam dah gempak. ceh. sebenarnya tak ada apa2 pun.
hmm, cuma nak cerita exam minggu ni je.
exam minggu ni sangat mencabar walaupun entah lahh..
sebenarnya tak susah pun. tapi sebab tak belajar kan..
biasa lah, ujian betul !

paling best PA la. aku dah baik je buat latihan. seronok gile dpt buat pp dan kkk sebelum exam.
time tu first time dpt imbang.
lepas tu keluar soalan waktu exam.. pehh, subhanallah. best betul ! haha susah gile beb ..
serious susah. aku buat semua tak imbang. last2 aku surrender. tp surrender tu bila dah abis masa.
adehh sakitnya hati ni Allah je tahu.. hehe,
surrender tu sebenarnya dalam islam dipanggil tawakkal.
cehh so insya Allah kalau dpt B tuh boleh lagi raise up usaha ..boleh lg A+ dalam SPM.
still ada masa..

dan semalam. yaww. sedih sangat beb semalam. semalam pergi sekolah. then tak masuk kelas belah pagi. lepak je kat surau. baca buku pqs. padahal hari ni exam BAHASA ARAB TINGGI.
sebab aku ingat mmg nak belajar malam..
jadi aku lepak la pagi tu. belah petang aku masuk la jugak kelas sbb nak jaga hati ustzh*lol
then masuk la.. lepas tu keluarkan buku nota2 dan segalanya berkaitan dgn arab..
tak belajar pun. jalan2 kacau org belajar. haha,

10 minit sebelum pkul 4,ada perempuan ni panggil aku. adehh, aku pun tgk jam alang2 dah nak pkul 4 siap2 la terus beg.. keluar lepas tu bincang pasal apa entah.. aku pun balik.
malam pulak lepas maghrib aku terlantar atas sofa takleh nak bangun.. tgk je la bola.
haha penat sgt kot. then pkul 9 tu dah start nak belajar.. aku pun mmg dah semangat gila nak belajar arab malam semalam.. tiba2... ya Allah !! buku nota aku tertinggal atas meja dkt dewan ;(
serious sedih gila ! aku pun hampa dan terus baring atas sofa. tutup mata dan... aduiii. terus tidur.

bila dalam dewan.. aku macam. urghh soalan apa ni ! soalan macam ni jarang ditanya. so aku pun dgn hati yg tenang *ceh.. jawab lahh ! haha 10 minit dah siap. ape seh soalan. tapi hentam tu jangan cerita la bro. belakang tabir la. seronok betul. kertas 2 susah ! aku pun relaks je jawab sbb hentam jugak.. mungkin ni balasan kacau org smlm? haha :(

No comments: