BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 10, 2011

syok sendiri

bismillah.
alhamdulillah dah habis 4 subjek = 8 papers.
tinggal lagi 7 subjek = 13 papers.
aduhh begitu menyeksakan belajar ;(
penat. letih. kepak

tapi, itu semua utk kebaikan aku gak :)
chill la. tu semua percubaan je. hehe

hari ni aku nak cerita sikit pasal syok sendiri.
korang pernah rasa syok sendiri? mesti la pernah kan?
emm. aku pernah. selalu kot..
aku post kat wall dia. tak pernah2 dia reply atau comment atau apa2.
rasa mcm syok sendiri je kat wall org. lol,
memang rasa macam .. aduhh malunya aku. haha
tapi takpe la. jangan risau lah. tak payah nak sedih sangat.
entah2 kita ni bukan siapa2 utk dia. so buat apa kita nak risau ?
chill ;)

hari ni dah 2 hari aku tak dapat apa2 dr dia.
tak dapat berbual pun. huh,
bila lagi ek? ni baru beberapa hari.
nanti lepas ni masuk asrama pulak dah.
bila lg ye dpt bebual?
hmm, tak pe la. biar lah dia go on with her life.
haha, teruskan yer. All The Best.
aku setia menanti,
menanti barang yang akan diberi.
mungkinkah akan ku miliki ? haha :)
takpe. walau ku tahu penantian satu penyeksaan,
Allah Lebih Mengetahui :)

No comments: